Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גל הירש : סטריאו ומונו, אתר הדיסקוגרפיה של המוסיקה הישראלית : בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני.

בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם.

כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. חירות מ×
חירות מ×"זנות: ×"נשמ×" חוזרת ל×'וף - ×"עוקץ from www.haokets.org
גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו.

שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, .

כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר.

משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר.

משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. שערוריית ×'ל ×
שערוריית ×'ל ×"ירש - ×"אם מיש×"ו מפח×" שס×'ירת ×"תיק תחולל from conspil.com
בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, .

כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו.

משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו.

גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה.

משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. סטריאו ומונו, אתר ×
סטריאו ומונו, אתר ×"×"יסקו×'רפי×" של ×"מוסיק×" ×"ישראלית from stereo-ve-mono.com
שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, . בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה.

גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר.

משום מה היה לי חשוב לא להסתפק בשיחה בעל פה. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו. שירת כמפקד יחידת שלדג, מפקד בהד 1 ומפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה, .

גל הירש : סטריאו ומונו, אתר ×"×"יסקו×'רפי×" של ×"מוסיק×" ×"ישראלית : בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני.. גל יליד 1964, נשוי לדונה, אבא של מאורי, עופרי וניר. שירת בצהל 25 שנים, בין השאר פיקד על יחידות צנחנים, על שלדג והוביל לוחמים במבצעים מיוחדים, . בוקר שבת אחת, חודש לפני המלחמה, בחדר שלנו בשאר ישוב, הערתי את דונה ומסרתי לה מכתב קצר ממני. איש משפחה, פטריוט ישראלי, תא״ל (מיל), חבר הליכוד, סופר ויזם. כתב אישום נגד גל הירש ושותפיו.